Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

ΔΗΜΟ-ΣΚΟΠΗΣΗ... ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Πολύ μοδάτες οι Δημο-σκοπήσεις αυτές τις μέρες (που να δείτε τι έχει να γίνει όσο περνάει ο καιρός!..). Σας το είχα πει: Μπήκα και εγώ στον πειρασμό. Ναι ντε, να κάνω και εγώ μια δημο-σκοπησούλα αλλά δεν ήθελα να γκρινιάζετε περί αξιοπιστίας. Αυτό που σας ζητάω εγώ είναι να είαστε απόλυτα ειλικρινείς (αφού έτσι κι αλλιώς κανείς δεν ξέρει ποιός είσαστε - ανώνυμα ψηφίζετε). Κάντε "κλικ" λοιπόν και παραδεχτείτε το λόγο για τον οποίο θα ψηφίσετε τον "Χ" δήμαρχο (δε με ενδιαφέρει ποιόν).
Έχετε τις εξής επιλογές:

1. Επειδή είναι ικανός.
Ο άνθρωπος "το' χει", πιστεύω σ'αυτόν και ότι θα μας πάει μπροστά...

2. Είναι "καλό παιδί".
Μπήκε και αυτό ως... κριτήριο ψήφου (θα ψηφίζατε... κωλόπαιδο; μπα!).

3. Στηρίζω το κόμμα.
Πάνω από όλα το κόμμα (να μη βγουν οι άλλοι και ας καούμε).

4. Κοιτάζω την πάρτη μου.
Τον ψηφίζω για να κάνω τη δουλειά μου. (Τι πιο ειλικρινές;)

Υπάρχουν και κάποιοι άλλοι λόγοι αλλά επικεντρώθηκα στους κυριότερους.
Άντε λοιπόν, ξεκινήστε! Λίγες μέρες έχετε.
Τώρα δε χρειάζεται να ψηφίσετε... 999 φορές ο καθένας, ούτε χακεριές!
Μια και έξω. Αλλά για μια φορά στη ζωή σας έστω... πείτε αλήθεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: