Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Αναδημοσίευση από το Στόμα του Λύκου

Στο Γυμνάσιο είχαμε ένα τύπο τον Θεόδωρο.

Χοντρός.

Απουσιολόγος.

Ελαφρά αντιπαθής. Εως πολύ.

Μια απάντηση για όλα είχε αυτό το παιδί.

Είχαμε κι ένα παιδί το Μάκη. Ο Μάκης έκανε τα γλυκά ματάκια στη Στέλα με την οποία ήθελε να κάνει μαλλον και πολλα Μακάκια.
Αλλα πότε να τη δει; Μόνη λύση η κοπάνα αλλά πα-πα-πα θα τους κανανε τσακωτοι κι απο το σπίτι. Μια μέρα του λέει ο Θεόδωρος ρε φίλε, να σου πω, αμα θες κοπανα τη, βρες τη Στελιτσα κι εγω κανονιζω. Ελα ντε. Βουρ. Ανοιχτο το βαζο με το μελι. Το μονο που θελω, ειναι, να, οταν ξανακανουμε εκλογες στην ταξη βγαλε με απουσιολογο. Αυτο.

Στην αρχη κρατησε χαρακτηρα. Εγω δε θελω να κανω κοπανες. Ρε συ του λεει ο αλλος, σε ολους κανω πλατες. Εσυ θα αγιάσεις; Καντηνε κι εγω ειμαι εδω, αγιαζεις στην αλλη ζωη.

Ετσι ο Θεοδωρος.

Αρχισε λοιπον κι ο Μακης δειλα δειλα τις κοπάνες, ζάχαρη με τη Στελιτσα. Βέβαια το κακο παραγινε γιατι στο τελος δεν εμενε στην ταξη ανθρωπος και μαθημα δε γινοτανε. Πρωτοστατουσε βεβαια ο Θεοδωρος ο οποιος τα ειχε φτιαξει με τρεις, και τους καθηγητες δεν τους ειχε γνωρισει ουτε φατσα. Πασάκας. ΠασΑκας, μη μπερδεύεστε.

Και μια μερα τους την πεφτουνε.

Χαμος στο κοτετσι.

Βγαινει ο Θεοδωρος, με παρρησια φιλε μου, με ρητορεια και λεει 'ΝΑΙ λοιπον,ΓΙΝΟΝΤΑΙ απουσιες. Αλλα ολοι μαζι τις καναμε. Να, εδω, αυτος, εχει κανει πανω απο 100. Και δειχνει το Μακη. Κι εχω και στοιχεια. Και χαρτια. Και ποτε τις εκανε, και τι εκανε, και ολα. Αμε. Ολοι φταιμε.

Μονο αυτος ειχε χαρτια. Αφου αυτος ηταν απουσιολογος. Τι να πουνε οι αλλοι;

Οι καθηγητες σου λεει κατι πρεπει να κανουμε. Καποιος πρεπει να φαει αποβολη. Δε γινεται.

Παει ο Θεοδωρος που τους ειχε απο κοντα, λεει δειτε δω κυριοι τα στοιχεια μου. Κοιταξτε ενα χαλι. 430 απουσιες αυτος. 350 αυτος. 2000 ο αλλος. Αφηστε το πανω μου και θα τους στρωσω.

Αποβαλλανε αυτους με τις πιο πολλες. Αποβαλλανε και το Μακη.

Ο Θεοδωρος πλεον ελυνε κι εδενε και με την ευλογια των απο πανω.

Μονο που ηταν κι ο Χρηστος. Ο Χρηστος εφαγε κι αυτος 2 μερες, ξωφαλτσες. Που δεν ειχε κανει απουσια ποτε. Και που τα ειχε παρει στο κρανιο γιατι τον κοιταζε λοξα ο Θεοδωρος οταν ελεγε 'ολοι καναμε απουσιες'.

Και μια δυο,
τον πετυχε μια μερα στο δρομο το Θεοδωρο.

Εκει να δεις.

Μαζί τις φάγανε.

Τωρα γιατι πηγε μονο ο ενας στο νοσοκομειο θα σας γελασω.

Ρε τι θυμαται κανεις απ το Γυμνασιο.

Φοβερο...

Μερικες φορες νομιζεις οτι δεν αλλαξε τιποτα.

Ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: