Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

NAXIOS. ΣΥΓΓΝΩΜΗ...

(Αναδημοσίευση από "Ημερησία OnLine")
Απέσυρε τη μήνυση εναντίον του διαχειριστή του blog naxios.blogspot.com ο υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Γ. Ραγκούσης, μετά την κατάθεση εγγράφως συγνώμης για τα «συκοφαντικά σε βάρος του δημοσιεύματα» τα οποία εντόπισε ο υπουργός απευθυνθείς στο Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ο Γ. Ραγκούσης κατέθεσε μήνυση εναντίον του διαχειριστή του εν λόγω ιστολογίου, τον οποίο είχαν εντωμεταξύ εντοπίσει οι αξιωματικοί του Τμήματος, και μετά από έγγραφη δήλωση - συγγνώμη του ιδίου προς τον Υπουργό, η οποία κοινοποιήθηκε στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και τα ΜΜΕ, ο Γ. Ραγκούσης απέσυρε την εναντίον του μήνυση.

Η επιστολή συγνώμης έχει ως εξής:

"Κε Υπουργέ,

Το επίμαχο κείμενο, μου εστάλη από χρήστη του διαδικτύου και αναγνώστη του blog, στο οποίο κάνω αναρτήσεις τοπικού περιεχομένου (για τις Κυκλάδες). Από δική μου υπαιτιότητα, ολιγωρία και αμέλεια αλλά όχι δόλο, υπήρξε λανθασμένη εγγραφή του τίτλου και γι’ αυτό το λόγο σας ζητώ ειλικρινά συγγνώμη.
Σας διαβεβαιώνω ότι δεν συμμερίζομαι το κείμενο του άρθρου και σας δηλώνω ότι στο μέλλον δεν πρόκειται να υπάρξει παρόμοιο θέμα. Η ενασχόλησή μου με το διαδίκτυο είναι αποκλειστικά και μόνο προσωπική μου δραστηριότητα, η οποία δεν έχει καμία σχέση με τον χώρο στον οποίο εργάζομαι. Η παρούσα επιστολή θα δημοσιευτεί από εμένα στον τοπικό τύπο και επιθυμώ να πράξετε το ίδιο".


Να ελπίζουμε πως σύντομα θα ξαναδούμε στον "αέρα" το blog;

Δεν υπάρχουν σχόλια: