Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑΞΟΥ Ν. ΜΑΡΑΚΗ


ΠΡΟΣ τον κ. Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο Νάξου

Α Ι Τ Η Σ Η
Της ομόρρυθμης εταιρείας «Α. Αναγνώστου – Σ. Σπανέλη Ο.Ε.» που εδρεύει στην Αθήνα

και έχει υποκατάστημα στη Νάξο και εκπροσωπείται νόμιμα.
Χάρη Καρουάνα, κατοίκου Νάξου
Θωμά Παπανικολάου, κατοίκου Νάξου

ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ
Υπουργείο Εσωτερικών / Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης
Επίτροπο Ελεγκτικού Συνεδρίου / Σύρος
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα / Τ.Ο. Νάξου
Τα τοπικά Μ.Μ.Ε. Νάξου

Κύριοι,
Σε πρόσφατο συμβούλιο του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Νάξου υποβλήθηκε ερώτηση του κ. Γιάννη Δρυμαλίτη, δημοτικού συμβούλου της μειοψηφίας, με αντικείμενο: γιατί όλα τα χρήματα του Π.Ο.Δ.Ν. για διαφήμιση πηγαίνουν σε μία επιχείρηση και συγκεκριμένα την επιχείρηση με τον διακριτικό τίτλο «Αποτύπωμα», που (όπως είναι πασίγνωστο στη Νάξο) ανήκει στον κ. Γιάννη Μαράκη, (ο οποίος τυγχάνει γιος του κ. Δημάρχου, Νικολάου Μαράκη).
Στην ερώτηση αυτή ο κ. Δήμαρχος απάντησε εις επήκοον όλων (δηλ. δεκάδων δημοτών) ότι δεν υπάρχει στην Νάξο άλλη επιχείρηση που μπορεί να αναλάβει την εργασία αυτή και ειδικά είπε πως «μόνο το ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ μπορεί να τυπώνει πανό στη Νάξο».
Ακολούθως, η πρωτοφανής αυτή δήλωση του κ. Δημάρχου και Προέδρου του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Νάξου κ. Νίκου Μαράκη, δημοσιεύθηκε στην τοπική εφημερίδα «Μάσκα» (24/10/08).
Μετά από αυτό, οι επαγγελματίες του χώρου των γραφικών τεχνών και της διαφήμισης συντάξαμε και αποστείλαμε στην ίδια εφημερίδα ανοικτή επιστολή μας που δημοσιεύθηκε την 31.10.2008 (ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ) και ακολούθησαν ραδιοφωνικές εκπομπές στο τοπικό ραδιόφωνο.

Διά της παρούσης καταθέτουμε στον κ. Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο Νάξου τις παρακάτω πληροφορίες και υποβάλλουμε τα αντίστοιχα ερωτήματα, στα οποία όχι μόνο εμείς που υπογράφουμε αλλά και οι λοιποί επαγγελματίες και απλοί δημότες και ψηφοφόροι της Νάξου, αναμένουμε άμεση απάντηση.
Η παρούσα κοινοποιείται και στους λοιπούς αποδέκτες, για τις δικές τους ενέργειες.

Α.-
Eμείς οι επαγγελματίες στο χώρο των γραφικών τεχνών και της διαφήμισης παρακολουθούμε από την αρχή της Δημαρχίας του κ. Νικολάου Μαράκη συνεχείς και αδιαφανείς δοσοληψίες ανάμεσα στον Δήμο και την επιχείρηση του γιου του κ. Δημάρχου («Αποτύπωμα»). Η άνω επιχείρηση αναλαμβάνει μονοπωλιακά και κάτω από απόλυτα αδιαφανείς συνθήκες τις εργασίες του Δήμου που αφορούν στην διαφήμιση, το έντυπο, τις εκδόσεις και τις εκτυπώσεις κάθε είδους.
Γνωρίζουμε ότι η έναρξη της επαγγελματικής δραστηριότητας του υιού Μαράκη στον συγκεκριμένο χώρο συμπίπτει με την εκλογή του πατέρα Μαράκη στον Δημαρχιακό θώκο.
Αυτό που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ είναι υπό ποίες συνθήκες και με βάση ποια αξιολόγηση ανατέθηκαν οι εκτυπωτικές και συναφείς εργασίες του Δήμου στην συγκεκριμένη επιχείρηση (η οποία δεν γνωρίζουμε επίσης, ποια εταιρική μορφή έχει).

Ο κ. Γιάννης Μαράκης (επιχειρηματίας) ισχυρίσθηκε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στη δημοσιογράφο κ. Ρούλα Μπράουν (4.11.2008, ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ) ότι ο ίδιος προσωπικά ρώτησε και βεβαιώθηκε από το τμήμα προμηθειών του Δήμου ότι αποστέλλονται προσκλήσεις εκδηλώσεως ενδιαφέροντος προς όλους τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες. Υποστήριξε μάλιστα ότι είμαστε ψεύτες, γιατί είχαμε παραλάβει τις σχετικές προσκλήσεις και είχαμε υπογράψει για την παραλαβή!
ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ: Γιατί, αν έτσι έγινε, εμείς και άλλοι συνάδελφοί μας στο νησί, δεν λάβαμε καμία πρόσκληση, όπως επιτάσσουν τα άρθρα 12 και 13 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων;
Ποιες είναι οι σχέσεις του κ. Γιάννη Μαράκη με τους υπαλλήλους του Δήμου Νάξου και με ποια ιδιότητα αναλαμβάνει να ελέγχει την τήρηση των διαδικασιών σε ζητήματα που αφορούν στο Δήμο.
Πλην την αμέσως επόμενη ημέρα, ο ίδιος ο κ. Νικόλαος Μαράκης (Δήμαρχος) σε παρέμβασή του σε εκπομπή του ίδιου σταθμού, δήλωσε ότι δεν υπάρχει ανάγκη ειδικών προσκλήσεων, έγιναν νόμιμες δημοσιεύσεις και αναρτήσεις και αυτό ήταν αρκετό. Η δήλωση αυτή έρχεται σε αντίθεση με απόφαση της Δημαρχιακής Επιτροπής, να ενημερώνονται δηλαδή εγγράφως όλοι οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες για οποιαδήποτε ανάθεση έργου. Δήλωσε επίσης, απαντώντας σε σχετική παρατήρηση, ότι είναι νόμιμος ο μειοδοτικός διαγωνισμός ακόμα και αν υπάρχει ένας μόνο υποψήφιος (πράγμα που επίσης βρίσκεται σε αντίθεση με τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων του οποίου τα σχετικά άρθρα επισυνάπτουμε).
Πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΕΚΤΥΠΩΘΕΙ Ημερολόγιο του Δήμου Νάξου για το 2009. Επίσης φωτογραφικό λεύκωμα της Νάξου. Έντυπα χωρίς ταυτότητα, χωρίς όνομα εκδότη, όνομα φωτογράφου ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο - γεγονός εξαιρετικά ασυνήθιστο στο χώρο των εκδόσεων – άρα έντυπα που δημιουργούν υποψίες. Δεν θα αναφερθούμε στην ποιότητά τους, αλλά στο γεγονός ότι χιλιάδες αντίτυπα βρίσκονται εδώ και μήνες αποθηκευμένα στα υπόγεια του Δημαρχιακού Μεγάρου.
Ο κ. Γιάννης Μαράκης (επιχειρηματίας) παραδέχτηκε στη ραδιοφωνική του συνέντευξη (4.11.2008, ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ) ότι ο ίδιος είναι ο εκδότης των συγκεκριμένων εντύπων τα οποία εντάσσονται σε δράση του Επιχειρησιακού Προγράμματος (Ε.Π.) «Αγροτική Ανάπτυξη – Ανασυγκρότηση της Υπαίθρου», με φορέα υλοποίησης το Δήμο Νάξου, έργο που χρηματοδοτήθηκε με 45.000,00 ευρώ. Παραδέχτηκε μάλιστα ότι ήταν ο μοναδικός υποψήφιος στον σχετικό μειοδοτικό διαγωνισμό.
Κανείς δεν γνώριζε τίποτε και για αυτά.
Ο Δήμαρχος Νάξου κος Νίκος Μαράκης στην ραδιοφωνική του παρέμβαση δήλωσε πως ο γιος του δεν είναι ιδιοκτήτης της εταιρείας “Αποτύπωμα”.
Αντίθετα ο Γιάννης Μαράκης στην επιστολή προς τους επαγγελματίες και τα μέσα (ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ), υπογράφει ως διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας “Αποτύπωμα”.
Σε διαφημιστικές επιγραφές και σε έντυπα το λογότυπο της εταιρείας εμφανίζεται ως:
ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ Διαφημιστική Εταιρεία Κυκλάδων
Ιωάννης Ν. Μαράκης – Δημήτριος Ι. Μπαρδάνης
Στο ραδιοφωνικό σταθμό Μεσόγειος (στις 4/11/2008) ο κ. Γιάννης Μαράκης δήλωσε πως έχει επενδύσει στην εταιρεία “Αποτύπωμα” και πως συνεργάζεται με τον κ. Δημήτρη Μπαρδάνη. Στην ίδια εκπομπή εξέφρασε την απορία: «Δεν έχω το δικαίωμα να έχω επιχείρηση στο όνομά μου επειδή ο πατέρας μου είναι δήμαρχος;»

Ερωτάται: Είναι ή δεν είναι ιδιοκτήτης / συνέταιρος στο «Αποτύπωμα» ο κ. Γιάννης Μαράκης;
Εάν ναι, τότε όλοι οι διαγωνισμοί (αν έγιναν) ελέγχονται, αφού είναι πρώτου βαθμού συγγενής του Δημάρχου.

Εάν δεν είναι ιδιοκτήτης ή εταίρος πώς εμφανίζεται ως ιδιοκτήτης ή διευθύνων σύμβουλος και υπογράφει ;

Β.- ΕΠΕΙΔΗ θεωρούμε ότι με την διαφάνεια και την ίση μεταχείριση ο Δήμος θα μπορούσε να εξασφαλίσει την καλύτερη τιμή και προδιαγραφές / ποιότητα για όλες τις εργασίες που έχουν μέχρι σήμερα πραγματοποιηθεί, εξασφαλίζοντας παράλληλα και την νομιμότητα.
ΕΠΕΙΔΗ θεωρούμε ότι πέραν της τυπικής νομιμοφάνειας υπάρχει στην εκτιθέμενη περίπτωση και μείζον ηθικό ζήτημα.
ΕΠΕΙΔΗ τόσο εμείς οι Επαγγελματίες όσο και ο Λαός της Νάξου αλλά και οι Υπηρεσίες που ασκούν έλεγχο πρέπει να ενημερωθούν αναλυτικά για τα όσα έχουν λάβει χώρα – και ευχόμαστε να διαψευστούμε.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΖΗΤΟΥΜΕ
Να πληροφορηθούμε εγγράφως και όσο το δυνατόν συντομότερα από την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου Νάξου:
1) Πόσα και ποια έργα έχουν ανατεθεί από τον Δήμο ή τον Π.Ο.Δ.Ν. στην επιχείρηση «Αποτύπωμα» τουλάχιστον κατά την διαρρεύσασα διετία.
2) Με ποιον τρόπο έγιναν οι σχετικές προκηρύξεις – προσκλήσεις εκδηλώσεως ενδιαφέροντος, πού δημοσιεύθηκαν / αναρτήθηκαν και αν επιδόθηκαν σε επαγγελματίες του νησιού (με υπογραφή παραλαβής προσκλήσεων) όπως έχει αποφασίσει η Δημαρχιακή Επιτροπή ή έγινε απλή δημοσίευση, ποια ημερομηνία και σε ποια έντυπα.
3) Ποιοι συμμετείχαν στους σχετικούς διαγωνισμούς και ποιες ήταν οι προσφορές τους.
4) Να μας χορηγηθούν ή να δημοσιοποιηθούν αντίγραφα όλων των σχετικών τιμολογίων.
5) Ποιος δημοτικός φορέας ή επιτροπή αποφάσισε ότι τα έργα αυτά ήταν αναγκαία για τον Δήμο και με βάση ποια πρόταση.
6) Ιδιαίτερα θέλουμε να ενημερωθούμε αναλυτικά με ποιες διαδικασίες έγινε η ανάθεση έργου (σειρά εντύπων για το νησί της Νάξου) στην επιχείρηση «Αποτύπωμα» που αφορά δράση του Επιχειρησιακού Προγράμματος (Ε.Π.) «Αγροτική Ανάπτυξη – Ανασυγκρότηση της Υπαίθρου» που συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Προσανατολισμού και Εγγυήσεων – Τμήμα Προσανατολισμού, με φορέα υλοποίησης το Δήμο Νάξου. Ποια ημερομηνία και σε ποια εφημερίδα δημοσιεύτηκε η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού, πόσοι μειοδότες εμφανίστηκαν, τι ακριβώς περιλαμβάνει το πρόγραμμα αυτό και ποιες οι υποχρεώσεις του μειοδότη που ανέλαβε την εκτέλεση του έργου.

Νάξος, 6 Νοεμβρίου 2008
ΟΙ ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ

«ΣΠΕΙΡΑ διαφημιστική» Αναγνώστου Α - Σπανέλη Σ. Ο.Ε.
Αναγνώστου Αντώνης
Σπανέλη Σοφία

«Fantazia graphics»
Καρουάνας Χάρης

«Τυπογραφείο»
Παπανικολάου Θωμάς


Σύμφωνα με τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (Ν. 3463/2006, άρθρο 224), για την εκτέλεση έργων και την παροχή Υπηρεσιών οι Δήμοι και οι Κοινότητες μπορούν να συνάπτουν συμβάσεις με νομικά πρόσωπα του ιδιωτικού τομέα, σύμφωνα και με τους όρους και τη διαδικασία του ν. 3389/2005 (ΦΕΚ 232 α) όπως κάθε φορά ισχύει.
Περαιτέρω, ο Νόμος αυτός (3389/05) στον οποίο ευθέως παραπέμπει ο Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων, ορίζει:
(Άρθρο 9): α) Στο πλαίσιο των Διαδικασιών Ανάθεσης και στις σχέσεις του Δημόσιου Φορέα που ενεργεί ως Αναθέτουσα Αρχή με τους Υποψηφίους ή Προσφέροντες, καθώς και με κάθε τρίτο εμπλεκόμενο πρόσωπο, ισχύουν οι αρχές της ίσης μεταχείρισης, της διαφάνειας, της αναλογικότητας, της αμοιβαίας αναγνώρισης, της προστασίας του δημόσιου συμφέροντος, της προστασίας των δικαιωμάτων των ιδιωτών, της ελευθερίας του ανταγωνισμού και της προστασίας του περιβάλλοντος και της βιώσιμης και αειφόρου ανάπτυξης, όπως αυτές ορίζονται στην παράγραφο 2. …….
(Άρθρο 12): …..η Αναθέτουσα Αρχή μπορεί να καθορίζει τα ελάχιστα προσόντα και ικανότητες που οφείλουν να συγκεντρώνουν οι Υποψήφιοι. Τα ελάχιστα αυτά προσόντα και ικανότητες αναφέρονται στην Προκήρυξη Διαγωνισμού. Στις Διαδικασίες Κλειστού Τύπου, στις Διαδικασίες Διαπραγμάτευσης (εφόσον γίνονται με δημοσίευση Προκήρυξης Διαγωνισμού) και στις Διαδικασίες Ανταγωνιστικού Διαλόγου, η Αναθέτουσα Αρχή μπορεί να περιορίζει τον αριθμό των Υποψηφίων οι οποίοι προσκαλούνται για να υποβάλουν Προσφορά, να διαπραγματευθούν ή να συμμετάσχουν στο διάλογο, υπό τον όρο να υπάρχει ικανός αριθμός Υποψηφίων. Με την Προκήρυξη Διαγωνισμού, η Αναθέτουσα Αρχή προσδιορίζει τα κριτήρια που προτίθεται να χρησιμοποιήσει για την επιλογή των Υποψηφίων που θα καλέσει, τον ελάχιστο αριθμό Υποψηφίων που προβλέπει ότι θα καλέσει και, ενδεχομένως, το μέγιστο αριθμό. Τα κριτήρια αυτά πρέπει να είναι αντικειμενικά και να μην εισάγουν διακρίσεις μεταξύ των Υποψηφίων. Στις Διαδικασίες Κλειστού Τύπου, ο ελάχιστος αριθμός Υποψηφίων είναι πέντε. Στη Διαδικασία Διαπραγμάτευσης (εφόσον γίνεται με δημοσίευση Προκήρυξης) και στη Διαδικασία Ανταγωνιστικού Διαλόγου, ο ελάχιστος αριθμός Υποψηφίων είναι τρεις. Σε κάθε περίπτωση, ο αριθμός των προσκαλούμενων Υποψηφίων πρέπει να είναι επαρκής ώστε να διασφαλίζεται πραγματικός ανταγωνισμός. Οι Αναθέτουσες Αρχές καλούν αριθμό Υποψηφίων τουλάχιστον ίσο προς τον ελάχιστο αριθμό Υποψηφίων που έχει καθορισθεί εκ των προτέρων. Αν ο αριθμός των Υποψηφίων, που ικανοποιούν τα κριτήρια επιλογής και τα ελάχιστα προσόντα και ικανότητες που έχουν καθορισθεί με την Προκήρυξη, είναι μικρότερος από το ελάχιστο όριο, η Αναθέτουσα Αρχή μπορεί να συνεχίζει τη Διαδικασία Ανάθεσης καλώντας τον Υποψήφιο ή τους Υποψηφίους που πληρούν τα ελάχιστα προσόντα και ικανότητες.
(Άρθρο 13): Παρ. 4. (Ίση μεταχείριση): Κατά τη διάρκεια της Διαδικασίας Διαπραγμάτευσης, η Αναθέτουσα Αρχή εξασφαλίζει την ίση μεταχείριση όλων των Προσφερόντων μεριμνώντας, μεταξύ άλλων, για την παροχή της ίδιας επακριβώς πληροφόρησης σε όλους. Ειδικότερα, δεν παρέχει, κατά τρόπο που να δημιουργεί διακρίσεις, πληροφορίες που ενδέχεται να ευνοούν ορισμένους Προσφέροντες σε σχέση με άλλους
(Άρθρο 14): Για την αξιολόγηση των προσφερόντων, η Αναθέτουσα Αρχή δύναται να ζητά: α) υποβολή καταλόγου των εργασιών που έχουν εκτελεσθεί κατά την προηγούμενη πενταετία, με τα πιστοποιητικά και στοιχεία από τα οποία προκύπτει η ορθή εκτέλεση τους, το σχετικό ποσό, ο τόπος και ο χρόνος πραγματοποίησης τους και η έγκαιρη και προσήκουσα αποπεράτωση τους, ββ) υποβολή καταλόγου των κυριότερων παραδόσεων ή των κυριότερων υπηρεσιών που πραγματοποιήθηκαν ή παρασχέθηκαν κατά την προηγούμενη τριετία, με αναφορά του αντίστοιχου ποσού, της ημερομηνίας και του παραλήπτη, γγ) αναφορά του τεχνικού προσωπικού ή των τεχνικών υπηρεσιών είτε ανήκουν απευθείας στον Υποψήφιο ή Προσφέροντα είτε όχι, δδ) περιγραφή του τεχνικού εξοπλισμού και των μέτρων που λαμβάνει ο Υποψήφιος ή Προσφέρων για τη διασφάλιση της ποιότητας και περιγραφή του εξοπλισμού μελέτης και έρευνας της επιχείρησης του, εε) αναφορά επαγγελματικών προσόντων του Υποψηφίου ή Προσφέροντα ή αναφορά των τίτλων σπουδών των διευθυντικών στελεχών του ιδίως των υπευθύνων για την παροχή των υπηρεσιών ή τη διεξαγωγή των εργασιών, κ.α.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΤΥΠΟ,ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΤΟΝΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΉ Η΄ΚΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Π.Ο.Δ.Ν., ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΚΑΚΟΔΟΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ,ΔΕΝ ΈΠΡΕΠΕ, ΑΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΤΙΜΗ, Η ΥΠΟΛΥΨΗ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΚΑΘΕ ΣΚΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΟ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ?
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΖΟΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΘΕΙ.
ΚΥΡΙΟΙ ΜΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΟΤΙ "ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΕΛΩ ΤΟΝ Π.Ο.Δ.Ν. ΚΑΘΑΡΟ", ΑΛΛΑ Ο ΜΑΡΑΚΗΣ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ " ΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΝΑΜΕ ΛΑΘΗ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΧΟΡΑΜΕ". ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.
ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΕ
ΟΜΩΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΔΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΡΓΟ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ